tisdag 5 februari 2008

Den Perversa Pingvinen


Pingvin stod i duschen bland alla schampoo flaskerna. När pojkvännen gick in för att duscha så stod pingvinen åt fel håll, vänd mot väggen, så han vände på den. Nästa gång han gick in i duschen stod den åter vänd åt fel håll, så han vänder än en gång på den. Den tredje gången han går in i duschen så står pingvinen inte bara vänd in mot väggen utan är dessutom undan stoppad bakom massa schampoo flaskor. När han kommer ut fråga han Linda:
"Är det du som vänder på pingvinen?"
"Ja" utbrister hon "inte vill jag ha den där perversa pingvinen stirrandes på mig i duchen!"
(Däremot går det bra att den lila flicksälen med långa ögonfransar står där)
Så nu mera är den perversa pingvinen bandlyst ut på toaletten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Jag har en pervers katt(en riktig alltså) som gärna tittar på mig utifall jag inte stängt dörren om mig när jag duschar :P